I.Boice | Iranian Boice Community


دیروز آلبوم خواننده جوان کره ای,نام یونگ جو,منتشر شد.

والا همون ریتم دلنشین آهنگ میگه که من کار دست جونگ هیونم!!!!! اما صدا و طرز خوندن یونگ جو , جو جدید به کار جونگ هیون داده.

لینک دانلود:



نظرات شما عزیزان:

پوران
ساعت22:25---10 مهر 1393
دستت بی بلا
میگم ویدئو bang bang و دوتا ویدئو از پشت صحنه ی سه تفنگدار اومده!!!! زحمت اونها رو هم میکشی؟ بنظرت من آدم پرو یی ام؟؟؟
پاسخ:والا من کارم اصلیم پنج شنبه هاست اونم که تا ظهر نتم ترکیده بود,ایشالا ببینم دو سه روزه میتونم کاری بکنم یا نه,اما حتما میذارم خیالت راحت!!!


نگار
ساعت22:53---9 مهر 1393
عجب قیافه ای داره دختره...
ینی معلومه خدای جو سازیه
کار هیونم که نیازی به توضیح نداره#1مثل همیشه
پاسخ:^_*


houra
ساعت21:08---9 مهر 1393
سلام اقا هادي خسته نباشيد خيلي ممنون الان دان ميكنم
پاسخ:^_^


من
ساعت20:39---9 مهر 1393

دوسش داشتم ممنونم هادی جان


پاسخ:خواهش میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: چهار شنبه 9 مهر 1393برچسب:آهنگ جدید لی جونگ هیون,خواننده جدید نام یونگ جو,همکاری های cnblue , تهیه کنندگی لی جونگ هیون, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com